مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:122022-08-27سياسي

گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه و چند نکته ای که به آن توجه نمی شود


عجیب است که برخی افراد با دیدن این گزارش یا اخبار مربوط به آن، ادعا می کنند که فساد سیستماتیک در جمهوری اسلامی وجود دارد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، چند روزی است که ماجرای گزارش تحقیق و تفحص مجلس از دادیم و این مستندات، 300 صفحه منتشر شده نیست.

الزاماً هم مستندات ما درست نیست و تایید صحت آن بر عهده دادگاه است.

چهار: بخش قابل توجهی از مردم، فرق میان گزارش تحقیق و تفحص با اثبات جرم، تخلف یا قصور در محل دادگاه را نمی دانند و ممکن است حتی با چند محتوای ساده در فضای مجازی فریب بخورند و بعد از مشاهده این محتوا هم چه بسا به دنبال صحت و سقم ماجرا نمی روند.

بنابراین در این موارد و مشابه آن، برای جلوگیری از تشویش اذهان مردم و یا دادن آدرس گمراه کننده به آنها و بهانه دادن دست عده ای، باید دقت داشت که فقط موارد محرز و محکومیت قطعی- و نه صرفاً اتهامات و یا برخی احتمالات و گمان ها – که آن هم پس از بررسی در دادگاه و قوه قضاییه به دست می آید و به شرط عدم وجود محظوریت شرعی و قانونی، در رسانه ها و یا فضای عمومی مطرح شود.

پنج: عجیب است که برخی افراد با دیدن این گزارش یا اخبار مربوط به آن، ادعا می کنند که فساد سیستماتیک در جمهوری اسلامی وجود دارد! اما جالب اینجاست که این تحقیق و تفحص از طریق مجلس جمهوری اسلامی، با حمایت دولت جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه و چند نکته ای که به آن توجه نمی شود

گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه و چند نکته ای که به آن توجه نمی شود