مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:172022-08-27سياسي

عمار الحکیم خطاب به مقتدی الصدر: گزینه انتخابات زودهنگام قابل مذاکره است


رهبر جریان حکمت ملی عراق، امروز خطاب به رهبر جریان صدر، او و حامیانش را به خویشتن داری فراخواند و تصریح کرد که انتخابات زودهنگام یک گزینه قابل مذاکره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار الحکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق، امروز (شنبه، 27 آگوست) در کنفرانس روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان سخنرانی کرد و گفت: مناسبت های بزرگ و موقعیت های بزرگ انسانی،  در تاریخ جاودانه می شود و پژواک آن نسل به نسل منتقل می شود.

  وی با اشاره به این که، امروز مصادف است با روز اول صفر و ورود خاندان رسول اکرم (ص)، به عنوان اسیر به شام، گفت: این  جنایات بزرگ ما را بر آن می دارد که به خاطر بیاوریم و الهام بگیریم تا به جنایات خشونت آمیز در همه اشکال آن پایان دهیم و در همه زمان ها و مکان ها با این پدیده منفور مقابله کنیم.

الحکیم در بخشی از سخنانش با اشاره به انسداد سیاسی در کشور، رهبر جریان صدر و حامیان او را خطاب قرار داد و گفت: پیامی از سر محبت و قدردانی به برادرمان سیدمقتدی الصدر و برادران جریان صدر دارم؛ ما فرزندان میهنی واحد با تاریخی واحد از خاندانی واحد بوده و هستیم و خواهیم ماند و نباید اختلافات و سوءتفاهمات میان ما فاصله اندازد و دستان فتنه و جهل و کینه وحدت ما را بر هم زند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار الحکیم خطاب به مقتدی الصدر: گزینه انتخابات زودهنگام قابل مذاکره است

عمار الحکیم خطاب به مقتدی الصدر: گزینه انتخابات زودهنگام قابل مذاکره است