مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:222022-08-27سياسي

افزایش آسیب های فرهنگی بین دانشجویان


کم ارزش شدن آموزش های دانشگاهی و کاهش میل به تحصیلات دانشگاهی، افزایش فرد گرایی و اهمیت یافتن حوزه خصوصی و گسترده شدن آن و افزایش حضور دانشجویان در فضای مجازی از جمله آسیب های فرهنگی است که در میان دانشجویان در حال افزایش است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه  شریف، سی و هفتمین نشست رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، هاشم داداش پور معاون وزارت علوم و رییس و بالاخص نخبگان دانشگاهی می توان سطح فرهنگی در دانشگاه ها را بالا برد.

در حاشیه این نشست  رسول  جلیلی رییس دانشگاه شریف گفت:  امروز با افتخار میزبان اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور هستیم و در این نشست  رؤسای14 دانشگاه بزرگ کشور از جمله دانشگاه های: تهران،  شریف، تربیت مدرس، خواجه نصیر، علم و صنعت، امیر کبیر، علامه طباطبایی، تبریز، فردوسی مشهد، شیراز، اصفهان، صنعتی اصفهان و الزهرا و شهید بهشتی در این اجلاس حضور دارند.

جلیلی گفت: این اجلاس در دولت سیزدهم بارها توسط دانشگاه تهران که مسئولیت دبیرخانه اجلاس را به عهده دارد، برگزار شد و در اسفند سال 1400 پیشنهاد برگزاری اجلاس به شکل چرخشی از سوی دانشگاه  شریف ارائه شد و سر انجام این اتفاق خوب محقق شد و ما امروز میزبان 13 رییس دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آسیب های فرهنگی بین دانشجویان

افزایش آسیب های فرهنگی بین دانشجویان