مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:322022-08-27سياسي

ماجرای تحصیل داوطلبانی با رتبه بالاتر از 100 هزار در رشته پزشکی!


روابط عمومی دیده بان شفافیت و عدالت در اطلاعیه ای اعلام کرد: مستندات تحصیل داوطلبانی با رتبه بالاتر از 100 هزار در رشته پزشکی نزد دیده بان محفوظ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس روابط عمومی دیده بان شفافیت و عدالت در پاسخ به سازمان سنجش جوابیه صادر کرد.

در این جوابیه آمده است: در جوابیه سازمان سنجش آموزش کشور، به اظهارات علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت ، تغییر رشته برخی داوطلبان به رشته پزشکی با رتبه های بسیار بالا تلویحا تایید شده است و سازمان سنجش تنها اعلام کرده است در این زمینه قصور نکرده است که دیده بان هم معتقد است سازمان سنجش در این تغییر رشته ها کمترین نقش را داشته است.

روشن است که اشاره به رتبه افراد یا مردودی آنها در پذیرش براساس کارنامه کنکورشان، به معنی دخالت سازمان سنجش در تخلفات بعدی این افراد نیست.

همچنان که بارها در مصاحبه ها از سوی اعضای دیده بان به اطلاع عموم رسیده است، تغییر رشته این افراد (معروف به 134 نفر)، اغلب در سال های 1396 و 1397 در دانشگاه آزاد اسلامی و با الحاق تبصره ای به مصوبه نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و در عدم نظارت وزارت بهداشت رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تحصیل داوطلبانی با رتبه بالاتر از 100 هزار در رشته پزشکی!

ماجرای تحصیل داوطلبانی با رتبه بالاتر از 100 هزار در رشته پزشکی!