مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:372022-08-27اقتصادي

بهره برداری از حمام تاریخی سالار سلطانیه


مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی، با اشاره به احیای حمام سالار در شهرستان سلطانیه گفت: رونق اقتصادی و گردشگری منطقه سلطانیه با ایجاد زیرساخت های گردشگری و اقتصادی میسر می‎شود به طوری که می تواند این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین ساری، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف در سفر یک روزه خود به استان زنجان، در بازدید از مجموعه تاریخی سالار در شهرستان سلطانیه با اشاره به ظرفیت های آن در توسعه اقتصادی و گردشگری تصریح کرد: رونق اقتصادی و گردشگری منطقه سلطانیه با ایجاد زیرساخت های گردشگری و اقتصادی میسر می‎شود به طوری که می تواند این منطقه را از مقصد یک روزه سفر گردشگران به مقصد سفر چندروزه تبدیل کند.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی افزود: با توجه به این که این بنای تاریخی در محوطه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه  قرارگرفته است و به صورت پیوسته بر اساس اصول فنی و زیر نظر کارشناسان پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه مرمت شده است و می تواند در یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی گفت: یکی از رویکردهای صندوق توسعه و احیای میراث فرهنگی رونق اقتصاد کشور با بهره برداری از میراث تاریخی و فرهنگی طبق ضوابط و چارچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از حمام تاریخی سالار سلطانیه

بهره برداری از حمام تاریخی سالار سلطانیه