مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:372022-08-27اقتصادي

بهره برداری از دو واحد اقتصادی با 34 میلیارد تومان سرمایه گذاری در گنبدکاووس


فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: امروز با حضور استاندار گلستان و معاون اقتصادی استانداری در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت دو واحد تولیدی پرورش مرغ مادر گوشتی و سیلوی ذخیره غلات مجموعا با سرمایه 34 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت در دانشگاه شمس اظهار کرد: در سال گذشته قطعی اب و برق در شهرستان سبب تنش های اجتماعی شده بود که با پیگیری های انجام شده در یکسال گذشته توانستیم بخش اعظم از مش کلات حوزه آب و برق را برطرف کرده و امسال شاهد هیچ گونه قطع آب و برق در شهرستان نباشیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 350 مترمکعب لیتر برثانیه کمبود اب در شهرستان داشتیم که تاکنون 220 مترمکعب لیتر برثانیه ان جبران شده و تا پایان شهریور کمبود باقیمانده نیز جبران خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی با تمام توان و ظرفیت موجود و با نگاه به درون به دنبال اقدامات تنول افرین باشند و بدانند که دوران پشت میزی برای مدیران پاسخگو نبوده و باید با حضور میدانی در عرصه در تحول و پیشرفت شهر و کشورشان بکوشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو واحد اقتصادی با 34 میلیارد تومان سرمایه گذاری در گنبدکاووس

بهره برداری از دو واحد اقتصادی با 34 میلیارد تومان سرمایه گذاری در گنبدکاووس