مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:472022-08-27سياسي

وصیت شهید ابوالفضل علیجانی: مادرم دعا کن که مانند برادر شهیدم روسفیدت کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل علیجانی رزمنده مدافع حرم از افسران و رزمندگان دانشگاه علوم و فنون حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه هفته جاری حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

در وصیت نامه این شهید آمده است: خدا را شاکرم که یک بار دیگر فرصتم داد که در هوای پاک روضه های حسین(ع) تنفس کنم و دیدگانم را با اشک بر حسین(ع) بشویم و از فضل حسین جور دیگری ببینم و بیندیشم و باز خدا را شاکرم که در این ایام لیاقت سربازی و نوکری اهل بیت را نصیبم نمود تا راهی حریم عمه سادات شوم و پس از سلام و زیارت قدمی بسیار کوچک در در دفاع از حرم اهل بیت و یاری مظلومان، اگر لایق باشم، بردارم.

در ادامه عنوان شده است: همسر عزیزم و مادر زحمتکش فرزندانم، از تمامی زحمات مخلصانه ات تشکر می کنم می دانی که در این دنیا چیزی که بتوانم که با آن از زحمات شما تشکر و قدردانی نمایم ندارم بسیار، بسیار، بسیار،.

، دوستت دارم؛ حلالم کن و مراقب فرزندانمان باش و آنان را زینبی و ابوالفضلی تربیت نما ان شاءالله شهید علیجانی خطاب به فرزندانش نوشته است: فرزندان عزیزتر از جانم، زهرا خانم، علی آقا و حدیث جانم، بسیار دوستتان دارم و برایم سخت است دور از شما، اما می خواهم که در نبود من مراقب مادر و همدیگر باشید و گوش به صحبت ها و راهنمایی های مادرتان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت شهید ابوالفضل علیجانی: مادرم دعا کن که مانند برادر شهیدم روسفیدت کنم

وصیت شهید ابوالفضل علیجانی: مادرم دعا کن که مانند برادر شهیدم روسفیدت کنم