مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 14:122022-08-27حوادث

دستگیری 43 متهم تحت تعقیب پلیس در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان


فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محورهای جنوبی استان خبر داد و گفت: 43 متهم تحت تعقیب پلیس در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان در راستای اجرای این طرح دستگیر شدند.

- غلامرضا توکلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تشریح این خبر اظهار کرد: طی چند روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری، کنترل جرایم و شناسایی مجرمین تحت تعقیب توسط ماموران تکاوران انتظامی در محورهای جنوبی استان به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران در قالب چند تیم عملیاتی به سطح حوزه اعزام که در اجرای این طرح، چندین محموله کالای قاچاق از نوع لوازم خانگی و لاستیک خودرو به ارزش ریالی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان کشف و ضبط کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار افزود: در ادامه اجرای این طرح ماموران تعداد 43 متهم تحت تعقیب پلیس که موجبات سلب آسایش عمومی شهروندان را در جاده ها فراهم کرده بودند شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: درادامه این طرح دو دستگاه خودرو سرقتی، پنج قبضه سلاح گرم و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ توکلی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 43 متهم تحت تعقیب پلیس در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان

دستگیری 43 متهم تحت تعقیب پلیس در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان