مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 14:472022-08-27ورزشي

پولادگر: استان ها باید به المپیادهای استعدادیابی توجه ویژه ای داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر در همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست های تخصصی با هدف بررسی مسایل و مشکلات، - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وظیفه ی ما اینست که شرایط را به گونه ای مهیا کنیم تا ورزشکاران رشته های مختلف بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر در همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست های تخصصی با هدف بررسی مسایل و مشکلات، گفتمان رودرو با هدف تبیین پیشنهادها مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار داشت: با توسعه شبکه های اجتماعی، ضمن تغییر روابط اجتماعی، گفتمان رودرو را به حداقل رسانده و همین موضوع ارتباط بین افراد به ویژه در سازمان ها و ارگانها را در بسیاری از حوزه ها به چالش کشانده است.

وی یکی از راهکارهای ارتباط مستقیم و کارآمد را برگزاری نشست های تخصصی دانست و افزود: جلسات رودرو در راستای رفع مشکلات یک راه طولانی را کوتاه و زمان آن را به حداقل می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر: استان ها باید به المپیادهای استعدادیابی توجه ویژه ای داشته باشند

پولادگر: استان ها باید به المپیادهای استعدادیابی توجه ویژه ای داشته باشند