مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 14:572022-08-27ورزشي

درج نام رکابزن ایرانی در سایت اتحادیه دوچرخه سواری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون دوچرخه سواری ایران پس از مدت ها کش وقوس به خاطر تایید اساسنامه جدید خود در نهایت با رایزنی مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در مسیر آرامش قرار گرفت و با نشست وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک کشورمان .

- فدراسیون جهانی دوچرخه سواری پس از حدود دو سال که در مقابل نام ایران هیچ نامی را ثبت نکرده بود امروز و در آخرین اقدام خود، نام سرپرست فعلی این فدراسیون را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون دوچرخه سواری ایران پس از مدت ها کش وقوس به خاطر تایید اساسنامه جدید خود در نهایت با رایزنی مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در مسیر آرامش قرار گرفت و با نشست وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با مقامات فدراسیون جهانی آماده برگزاری انتخابات خود شد.

پیش از این نام خسرو قمری به عنوان رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان ثبت شده بود اما به دلیل اتفاقات و حاشیه های فدراسیون دوچرخه سواری ایران و البته حساسیت موضوع از سوی فدراسیون جهانی در 2 سال گذشته در برابر نام ایران هیچ اسم و عنوانی ثبت نشده بود اما اکنون این فدراسیون رسول هاشم کندی که یکی از کاندیداهای انتخاباتی نیز به شمار می رود را به رسمیت شناخته و او را مسئول این فدراسیون معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج نام رکابزن ایرانی در سایت اتحادیه دوچرخه سواری

درج نام رکابزن ایرانی در سایت اتحادیه دوچرخه سواری