مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 15:072022-08-27اجتماعي

کمک 30 میلیارد تومانی تهرانی ها برای بازسازی عتبات عالیات


جانشین ستاد بازسازی عتباد عالیات استان تهران گفت: از ابتدای امسال و در شهر تهران 30 میلیارد تومان جمع آوری شده است و بسیاری از خیرین در عین گمنامی برای اهلبیت(ع) اموال خود را وقف می کنند.

- جانشین ستاد بازسازی عتباد عالیات استان تهران گفت: از ابتدای امسال و در شهر تهران 30 میلیارد تومان جمع آوری شده است و بسیاری از خیرین در عین گمنامی برای اهلبیت(ع) اموال خود را وقف می کنند.

جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران گفت: مشارکت مردم ایران در بازسازی عتبات عالیات عنایت خاصه اهل بیت عصمت و طهارت است و مردم تهران از ابتدای امسال 30 میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسعود اسماعیل بیگی روز شنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: رونق عتبات عالیات از دیرباز تاکنون، آرزوی شیعیان بوده و امروز شاهدیم که 200 پروژه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در این اماکن مقدس انجام شده است.

  وی افزود: امروز شاهدیم که با ساخت صحن مطهر حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، صحن مرقد مطهر امیرالمومنین(ع) وسعت این مکان 21 برابر افزایش یافته و این امر باعث می شود تا در اربعین امسال، هیچ محدودیتی برای استقرار زائران وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 30 میلیارد تومانی تهرانی ها برای بازسازی عتبات عالیات

کمک 30 میلیارد تومانی تهرانی ها برای بازسازی عتبات عالیات