مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 16:172022-08-27پزشكي

حمایت از منشور حقوق بیمار و پزشکان از وظایف نظام پزشکی است


رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه این سازمان در وهله نخست حافظ منشور حقوق بیمار است، گفت: حمایت از پزشکان از دیگر وظایف نظام پزشکی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد محرمی در آیین نکوداشت روز پزشک و داروساز، با اذعان به قابل تامل بودن جایگاه اجتماعی، شغلی و حرفه ای جامعه پزشکان و داروسازان و سایر حِرَف مرتبط با حوزه سلامت  اظهار کرد: واجب است که سیاست گذاران حوزه سلامت همواره برای حفظ و ارتقای جایگاه این حوزه و دست اندرکاران و متولیان آن توجه لازم را داشته باشند.

رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با اشاره به جایگاه علمی دانشمندانی چون شیخ الرییس ا بوعلی سینا و حکیم محمدبن زکریای رازی در علم پزشکی افزود: سرآمد بودن ایران در حوزه سلامت مرهون وجود چنین اسطوره هایی است و ما نیز ادامه دهندگان راه آنان در عرصه علم پزشکی هستیم.

وی روز داروساز را فرصتی برای یادآوری مجاهدت های علمی، فنی و عملیاتی این جامعه عنوان کرد و گفت: جامعه داروسازان همچون پزشکان همواره به صورت فداکارانه و مجاهدانه در همه عرصه ها به خصوص بحران کرونا حاضر بوده اند و با توانمندی های خود دوشادوش سایر حوزه ها فعالیت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از منشور حقوق بیمار و پزشکان از وظایف نظام پزشکی است

حمایت از منشور حقوق بیمار و پزشکان از وظایف نظام پزشکی است