مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 16:322022-08-27سياسي

شیوع کرونا، قله برجسته حیات علم پزشکی محسوب می شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان به دشواری های شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: هر چند این شیوع مصائب زیادی داشت، ولی این دوره به منزله قله برجسته ای است که در تاریخ حیات علم پزشکی رقم خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی در آیین نکوداشت روز پزشکی و همچنین روز داروسازی به دشواری های شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: هر چند این شیوع مصائب زیادی داشت، ولی این دوره به منزله قله برجسته ای است که در تاریخ 43 سال بعد از انقلاب در تاریخ حیات علم پزشکی رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: عنوان مدافعان سلامت در عرصه درمان، پزشکی و داروسازی بوده و این عنوان  به نام شما پزشکان نوشته شده، چرا که شما پزشکان در همه عرصه ها چه آنهایی که در آزمایشگاه و یا تحقیق و نوآوری و در تولید واکسن و لوازم پزشکی این عنوان ارزشمند را  ایجاد کرده اید و در دل مردم جا پیدا کردید و نام شما و آثار وجودی  شما به یادگار خواهد ماند.

وی با تذکر این مطلب که نباید این افتخار با غفلت و دلگرمی های موقتی عوض شود چرا که سرگرم زندگی شدن غفلت ایجاد می کند، گفت: به  برکت حضور پزشکان، داروسازان و محققین که عمرشان را در آزمایشگاه می گذرانند و در سخت ترین شرایط نیز کار را تعطیل نکردند در طول این چند سال مقابله با کرونا هم کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا، قله برجسته حیات علم پزشکی محسوب می شود

شیوع کرونا، قله برجسته حیات علم پزشکی محسوب می شود