مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 16:372022-08-27سياسي

85 هسته و واحد فناور در هرمزگان فعالیت دارند


رییس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: 85 هسته و واحد فناور در هرمزگان فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از هرمزگان، علیرضا نصیری رییس پارک علم و فناوری استان هرمزگان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: پارک علم و فناوری هرمزگان در 1390 مجوز گرفت و جزو پارک های با سطح سه و نسل سوم می باشد.

وی ادامه داد: مراکز رشد به عنوان یکی از زیر مجموعه های داخلی پارک های علم و فناوری در دانشگاه ها است که شرکت های میناب وجود دارد، عنوان کرد: در سایر شهرستان ها نیز به دنبال ایجاد مراکز نوآوری هستیم.

  نصیری ادامه داد: مرکز رشد در حوزه شرق هرمزگان در میناب راه اندازی شده  و در حوزه غرب، برای بندرلنگه نیز در حال راه اندازی هستیم و یک مرکز نیز در بندر خمیر در هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود: پارک های علم و فناوری ارتباطی تنگاتنگ و ساختارمند با دانشگاه ها و مراکز آموزشی دارد و در قالب تجاری سازی ایده ها و اختراعات وارد عمل می شود.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان در بخش دیگر با بیان اینکه در حال حاضر مرکز جامع و مرکز رشد مواد و تجهیزات پزشکی و میناب در حال فعالیت است، تصریح کرد: در مجموع 85هسته و واحد فن آور در دوره های رشد  مقدماتی و رشد و پسا رشد در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 هسته و واحد فناور در هرمزگان فعالیت دارند

85 هسته و واحد فناور در هرمزگان فعالیت دارند