مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 17:072022-08-27اقتصادي

بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 300 میلیون تومان تا دهم شهریور


معاون حسابرسی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته دولت و تکریم مودیان طرح بخشودگی جرایم برای اشخاص حقیقی و حقوقی تا سقف 300 میلیون تومان تا دهم شهریور ماه اجرا می شود.

-  داریوش سرخانی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دولت و تکریم مودیان مالیاتی؛ سازمان امور مالیاتی کشور بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 300 میلیون تومان  را تا دهم شهریور اجرا می کند وی با اعلام اینکه هر شخص حقیقی یا حقوقی که تا دهم شهریور نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کند از این طرح بخشودگی جرائم برخوردار خواهد شد.

معاون حسابرسی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان ادامه داد: اشخاص حقیقی تا سقف 200 میلیون تومان و اشخاص حقوقی نیز تا مبلغ 300 میلیون تومان می توانند از بخشودگی استفاده کنند، اجرایی شدن این طرح فرصت مناسبی است تا مودیان گرامی نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام کنند.

سرخانی مقدم با اشاره به نقش اطلاع رسانی رسانه ها، گفت: اطلاع رسانی و آگاهی مردم از طرح ها و پیشنهاداتی که سازمان امور مالیاتی در جهت تکریم مودیان انجام می دهد نقش بسزایی در استقبال عمومی از این طرح ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 300 میلیون تومان تا دهم شهریور

بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 300 میلیون تومان تا دهم شهریور