مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 18:072022-08-27حوادث

آزادسازی 140 میلیاردی اراضی ملی و منابع طبیعی


فرمانده انتظامی مازندران، از آزادسازی یک هزار و 258 مترمربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 140 میلیارد ریال در شهرستان رامسر، خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و در پی تصرف غیرقانونی اراضی ملی مبنی بر زمین خواری و محصور کردن بخش اعظمی از منابع طبیعی در مناطق روستایی شهرستان رامسر توسط افرادی سودجو، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رامسر پس از هماهنگی های قضایی با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی غرب استان در اقدامی عملیاتی، یک هزار و 258 مترمربع از زمین های تصرف شده را رهاسازی و به دامان طبیعت بازگرداندند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، ارزش زمین های رهاسازی شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 140 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: دو متهم زمین خواری پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

میرزایی با اشاره به اینکه حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ساخت وساز  غیرقانونی و تفکیک اراضی ملی و کشاورزی، مراتب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 140 میلیاردی اراضی ملی و منابع طبیعی

آزادسازی 140 میلیاردی اراضی ملی و منابع طبیعی