مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 18:322022-08-27سياسي

هیچ معادله در دنیا بدون ایران به نتیجه نمی رسد


مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان البرز به نقش ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: اکنون هیچ معادله ای در دنیا بدون نظر ایران به نتیجه نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده روز شنبه در نشستی که با حضور خبرنگاران و تعدادی از اساتید بسیجی دانشگاه های استان البرز در اگر جبهه مقاومت با عده کم پیروز میدان است، همیشه بایستی اعتراف کنند که سیاست دفاعی انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری است که توانسته عالم را به خود جذب کند و سیاست شهادت را برتر از این می دانند که در ننگ زندگی کنند.

وی افزود: جوانانی همچون مدافعان حرم در این راه به شهادت رسیدند که نشان می دهد اندیشه رهبر ایران اسلامی و سیاست دفاعی ایشان در جنگ سخت و نرم در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نرم بر کسی پوشیده نیست.

ابراهیم زاده چهارمین محور را ساز و کارها و ابزارهای دفاعی در اندیشه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: پنجمین محور این همایش نقش انقلاب اسلامی ایران در افول قدرت آمریکا است.

وی با بیان اینکه بر اساس مکتب قرآن و عترت، خدا خلف وعده نمی کند و وعده داده هر کسی در راه ما جهاد و حرکت کند او را هدایت و یاری می کنیم، گفت: نقش انقلاب اسلامی در افول آمریکا بر هیچ کس پوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ معادله در دنیا بدون ایران به نتیجه نمی رسد

هیچ معادله در دنیا بدون ایران به نتیجه نمی رسد