مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 18:422022-08-27بين الملل

نشست امنیتی لاپید با نتانیاهو با محوریت ایران


رسانه های رژیم موقت صهیونیستی از نشست امنیتی آتی نخست وزیر این رژیم با «بنیامین نتانیاهو» درباره ایران خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم موقت صهیونیستی روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که یاییر لاپید نخست وزیر این رژیم قصد دارد با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسبق این رژیم درباره ایران جلسه امنیتی داشته است.

روزنامه جروزالم پست در این زمینه نوشت قرار است به طور رسمی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق و رییس اپوزیسیون برای یک جلسه توجیهی امنیتی با محوریت ایران دعوت کند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو که از دریافت گزارش های امنیتی از نفتالی بنت نخست وزیر سابق خودداری کرده بود اوایل ماه جاری با لاپید دیدار کرد.

رسانه های عبری زبان در گزارش هایی به عدم هماهنگی بین مقامات رژیم  موقت صهیونیستی در خصوص توافق هسته ای ایران اشاره می کنند و از اختلافات بین نخست وزیر موقت کابینه و رییس موساد خبر می دهند.

طی روزهای گذشته تحرکات مقامات رژیم موقت صهیونیستی علیه مذاکرات برای رفع تحریم های ایران تشدید شده و نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی هم با برگزاری نشست خبری به لفاظی علیه ایران پرداخت.

لاپید در نشستی با خبرنگاران خارجی آنچه توافق بد با ایران خواند را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد: وقتی دائما خط قرمزها را جابج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست امنیتی لاپید با نتانیاهو با محوریت ایران

نشست امنیتی لاپید با نتانیاهو با محوریت ایران