مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 18:522022-08-27سياسي

رییس دانشگاه آزاد البرز: هیچ معادله در دنیا بدون نظر ایران به نتیجه نمی رسد


اسلام تهاجم را حرام می داند ولی در برابر هر متخاصم و متهاجمی اسلام و رهبر و مردم از اول تا آخر ایستاده اند.

- امیر ابراهیم زاده: اسلام تهاجم را حرام می داند ولی در برابر هر متخاصم و متهاجمی اسلام و رهبر و مردم از اول تا آخر ایستاده اند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان البرز به نقش ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: اکنون هیچ معادله ای در دنیا بدون نظر ایران به نتیجه نمی رسد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیر ابراهیم زاده روز شنبه در نشستی که با حضور خبرنگاران و تعدادی از اساتید بسیجی دانشگاه های استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی کرج با موضوع نخستین همایش استانی تبیین اندیشه های دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: این جایگاه ایران به اندیشه های رهبر معظم انقلاب در موضوع دفاعی در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی برمی گردد.

  وی با بیان اینکه این همایش در پنج محور برگزار می شود و کمیته های علمی، اجرایی، شورای سیاستگذاری و دبیرخانه آن راه اندازی شده است،اظهار داشت: محور اول این همایش با موضوع مبانی اصول، ابعاد اندیشه و مکتب دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد و محور دوم با موضوع گام دوم انقلاب در اندیشه و مکتب دفاعی رهبر معظم انقلاب تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد البرز: هیچ معادله در دنیا بدون نظر ایران به نتیجه نمی رسد

رییس دانشگاه آزاد البرز: هیچ معادله در دنیا بدون نظر ایران به نتیجه نمی رسد