مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 19:272022-08-27سياسي

کنایه الفتح به درخواست عجیب صدر: آیا باید از خارج گروه سیاسی وارد کنیم؟


یک شخصیت نزدیک به رهبر جریان صدر گفته بود که باید در انتخابات آتی، گروههای سیاسی حاکم حضور نداشته باشند که ائتلاف الفتح، به صورت کنایی به این درخواست عجیب پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری که یکی از مهمترین ائتلافهای حاضر در کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) است، به درخواست عجیب جریان صدر به رهبری سید مقتدی الصدر پاسخ داد.

مختار الموسوی نماینده ائتلاف الفتح به پایگاه خبری را هم داشته باشند تا شایسته ترین آنان، برای رهبری این مرحله، نامزد شود.

لذا هر انتخابات زودهنگامی که برگزار شود، همان چهره ها  سر کار خواهند آمد و اگر تغییر کنند، وابستگیهای حزبی همچنان حاضر خواهد بود.

لذا فساد مالی باقی خواهد ماند.

الموسوی همچنین پیشنهاد داد: برای همه بهتر است که از طریق حمایت از دستگاه قضاء و اقدامات آن برای مبارزه با فساد، خواستار تقویت حکومت باشند؛ اقداماتی که شامل تغییر معاونان وزرا و مدیران کل در اکثر بخشهای حکومت باشد؛ زیرا آنان ید طولای دولت پنهانی هستند که حامی فساد است.

وی  خبر داد که قرار است دستگاه قضاء، به پرونده های فساد رسیدگی کرده و عاملان فاسد را صرف نظر از گرایشات سیاسی و حزبی، مجازات کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه الفتح به درخواست عجیب صدر: آیا باید از خارج گروه سیاسی وارد کنیم؟

کنایه الفتح به درخواست عجیب صدر: آیا باید از خارج گروه سیاسی وارد کنیم؟