مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 19:372022-08-27اقتصادي

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در محدوده سد یامچی نیر


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از افتتاح پکیج تصفیه فاضلاب در روستای جوراب شهرستان نیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نعمت سلطانی عصر امروز درخصوص افتتاح پکیج تصفیه فاضلاب در شهرستان نیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پکیج تصفیه فاضلاب با ظرفیت 80 متر مکعب در شبانه روز به منظور تصفیه فاضلاب خانگی در روستای جوراب ومحدوده سدیامچی وارد مدار بهره برداری شد.

وی با اشاره به اینکه ورود فاضلاب این روستاها به محوطه سد یامچی مشکلاتی را به وجود آورده بود، افزود: این پروژه در استان اردبیل به جهت ساماندهی بهداشتی و حفظ محیط زیست در محدوده سدیامچی برنامه ریزی شده است.

رییس هیئت مدیره شرکت آبفا اردبیل بیان کرد: پکیج تصفیه فاضلاب در واقع یک تصفیه خانه کامل با تمام واحدهای فرآیندی در ابعاد کوچک است که فاضلاب و پساب را گندزدایی می کند و هرگونه آلودگی درون آن را از بین می برد.

سلطانی تاکید کرد: این پکیج ها به گونه ای طراحی شده است که پسابِ آن ها قابلیت رسیدن به استانداردهای سازمان حفاظت از محیط زیست را داراست و آن را برای تخلیه در طبیعت آماده می کند.

وی گفت: از جمله مزایای این پکیج ها اشغال فضای کم، راندمان و بازدهی بالا، عدم انتشار بوی بد و نامطبوع در محیط، دارای استهلاک پایین و قیمت مقرون به صرفه بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در محدوده سد یامچی نیر

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در محدوده سد یامچی نیر