مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 20:572022-08-27سياسي

81درصد سرقت ها درآذربایجان غربی منجر به کشف شده است


فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی81 درصد سرقت ها در سطح استان منجر به کشف شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رحیم جهانبخش با حضور در مراسم تجلیل از خبرنگاران، یاد و خاطر شهید صارمی یکی از خبرنگاران حرفه ای و بزرگوار و مبارز که تا لحظه مرگ اصالت خبرنگاری از یادش نرفت را گرامی داشته و اظهار داشت: براساس حرفه و اصالت خبرنگاری تلاش و فلسفه ی وجودی آن گام برداشتن در راستای ایجاد آرامش در حوزه سکونت، شهر، کشور و حتی جهان می باشد،  خبرنگار با نقد خود به دنبال یک خواستگاه و هدف می باشدکه آن اصلاح جامعه و ایجاد آرامش برای مردم آن جامعه است.

وی افزود: خبرنگاران چشم بیدار جامعه بوده و آگاهی یک جامعه را مرهون زحمات ارزشمند خبرنگاران عزیزی هستیم که اخبار را به اطلاع مردم می رسانند، خبرنگاری شغل ارزشمندی است که قلم او به عنوان سلاح در مدیریت افکار عمومی محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در ادامه بیان داشت: مقام شامخ هنرمندان فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی بر جامعه تلاش می کنند و رسانه های جمعی یکی از منابع قدرت به شمار می روند که در راستای نوآوری و ارائه راهکارهای مناسب پیشرفت و آبادانی تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81درصد سرقت ها درآذربایجان غربی منجر به کشف شده است

81درصد سرقت ها درآذربایجان غربی منجر به کشف شده است