مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 22:272022-08-27سياسي

آغاز دوره توانمندسازی «حامیم» دانشجویان گیلان+ عکس و فیلم


دوره توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجویان فعال فرهنگی اجتماعی و سیاسی «حامیم» با حضور قریب 250 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در دانشگاه گیلان در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده: امروز نخستین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی اجتماعی طرح حامیم با حضور 250 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

فرید نجفی، رییس دانشگاه گیلان در آیین افتتاحیه این دوره با اشاره به آسیب های فرهنگی دانشجویان در دوران همه گیری کرونا و با توجه به مجازی بودن برنامه های آموزشی دانشگاه در این مدت اظهار کرد: این طرح می تواند نقش موثری در بازیابی و ارتقاء فکری و توانمندی دانشجویان در زمینه فعالیت فرهنگی داشته باشد.

مسؤول استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: این طرح در جهت تعمیق و ترویج معارف دینی و انقلابی و شکوفا کردن ظرفیت جوانان دانشجو با هدف رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر کرسی های ازاد اندیشی دانشجویی سعی دارد فضایی نقادانه و عالمانه همراه با منطق و استدلال بوجود بیاورد و دانشجویان با حضور در این میدان می توانند این فضا را در کشور ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره توانمندسازی «حامیم» دانشجویان گیلان+ عکس و فیلم

آغاز دوره توانمندسازی «حامیم» دانشجویان گیلان+ عکس و فیلم