مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 23:122022-08-27اقتصادي

6500 خودروی دپو شده در پارکینگ ایران خودرو تبریز رفع نقص می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  صابر پرنیان شامگاه امروز در بازدید سرزده دادستان مرکز استان از واحد تولیدی ایران خودروی تبریز اظهار کرد: در بازدید قبلی 20 هزار دستگاه خودرو ناقص در ایران خودروی تبریز وجود داشت ولی اکنون این میزان به 6500 دستگاه خودرو کاهش یافته که این خودروهای ناقص نیز با تامین قطعات تا پایان شهریور به صفر خواهد رسید.

وی افزود: عمده مشکل تولید خودرو در ایران خودروی تبریز تامین قطعات است که عمدتا قطعه های وارداتی الکترونیکی است.

پرنیان گفت: مهمترین راه حل تامین قطعه های خارجی خودرو، داخلی سازی است بنا بر این اگر بتوانیم موضوع داخلی سازی که یکی از منویات مقام معظم رهبری است را در این واحد تولیدی پیاده کنیم این موضوع باعث کاهش ارزبری می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: با داخلی سازی وابستگی به واردات کاهش می یابد و مجموعه های داخلی تقویت می شود.

پرنیان با بیان این که تمهیدات ویژه ای برای تامین قطعات خودروهای ناقص انجام شده است، گفت: تا خودروهای ناقص تحول مشتریان نشود خودروی جدیدی در ایران خودروی تبریز تولید نمی شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: تصویب ایجاد خط رنگ و خط بدنه برای تکمیل زنجیره تولید و پایدارسازی در ایران خودروی تبریز قبلا انجام شده و اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6500 خودروی دپو شده در پارکینگ ایران خودرو تبریز رفع نقص می شوند

6500 خودروی دپو شده در پارکینگ ایران خودرو تبریز رفع نقص می شوند