مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 02:072022-08-27ورزشي

برای کسب بهترین نتایج در لیگ یک هم قسم شده ایم


کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تک تک بچه های تیم امسال برای کسب بهترین نتایج در لیگ یک هم قسم شده اند.

- حسین کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به نخستین بازی فصل شهرداری همدان در لیگ یک برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: با درایت کادرفنی و سرمربی تیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای یک شروع خوب مهیا هستیم.

وی با بیان اینکه در ترکیب تیم بازیکنان توانمندی حضور دارند، عنوان کرد: ما نسبت به بقیه تیم ها تمرینات پیش فصل را دیر شروع کردیم اما امروز با برگزاری بازی های خوب تدارکاتی در مرز آمادگی قرار گرفته و مهیای حضوری خوب در لیگ یک هستیم.

هافبک تیم فوتبال شهرداری همدان ادامه داد: شاکله تیم حفظ شده و این یک نکته مثبت برای ماست، هرچند در نقل وانتقالات هم نفرات خوبی جذب شدند و در مجموع می توان گفت تیم یکدستی در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه بعضی از نفرات جذب شده سابقه بازی در لیگ برتر را هم دارند، تصریح کرد: اطمینان دارم امسال فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت و این قول را به مردم همدان می دهیم که با تمام توان برای موفقیت و اعتبار فوتبال استان خواهیم جنگید.

کاظمی با بیان اینکه کادر فنی خوش نام و جوانی در اختیار داریم که به تقویت روحیه و باور بازیکنان کمک کرده، افزود: باید از زحمات شهردار همدان و دیگر مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کسب بهترین نتایج در لیگ یک هم قسم شده ایم

برای کسب بهترین نتایج در لیگ یک هم قسم شده ایم