مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 07:422022-08-28سياسي

استفاده از تمام ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات مازندران


شرکت های دانش بنیان منطقه برای رفع مشکلات مازندران همانند پسماند بهره گیری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدمحمود حسینی پور شب شنبه در حاشیه بازدید از شرکت دانش بنیان خزر الکتریک در شهرک صنعتی بابکان، با اعلام اینکه شرکت های دانش بنیان باعث غرور ملی و افتخار دیدار مازندران هستند، اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را برای حمایت از جوانان مستعدی به کار بگیریم که در داخل کشور فراتر از مرزها عمل می کنند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت دانش بنیان افتخار دارد تا برای ایمن سازی زباله های بیمارستانی و بی خطرسازی آنها تولیدات مؤثری برای استفاده داخل و خارج داشته باشد، افزود: باید در داخل مازندران از تولیدات جوانان متخصص و مجموعه دانش ‎بنیان بهره گرفت.

استاندار مازندران با اعلام اینکه شرکت های دانش بنیان مازندران باید نیازمندی های استان را تأمین کنند، تصریح کرد: باید مهندسان کشورمان خودشان را به دانش دانشمندان خارجی برسانند هرچند امروز مازندران نیازهای زیادی دارد که باید توسط داخلی حل شود.

وی با اشاره به حمایت از مراکز دانش بنیان با توجه به منویات اشتغال آفرین، گفت: این شعار برای مسؤولان حکم حکومتی است و باید با بهره گیری از مراکز دانش بنیان و تولید داخل به منویات رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات مازندران

استفاده از تمام ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات مازندران