مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 07:522022-08-28سياسي

شهید محمد خاکدامن: از مردم می خواهم مجال جنبیدن به منافقین ندهند


در وصیت نامه شهید محمد خاکدامن آمده است: از تمام مردم ایران آنان که می خواهند راه مستقیم که راه شهداست را ادامه بدهند، تقاضا دارم که لحظه ای غافل نباشند و مجال جنبیدن به این منافقین و از خدا بی خبران ندهند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید محمد خاکدامن در تاریخ دوم مرداد ماه 1338، در روستای وشنوه از توابع استان قم در یک خانواده مذهبی و متدین دیده به جهان گشود.

وی پس از چندی مجاهدت در برابر تعرض رژیم بعث عراق به میهن عزیزمان در تاریخ دوم فروردین ماه 1361، در عملیات ظفرمندانه فتح المبین در منطقه شوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم  و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون مپندارید آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده اند، بلکه زنده اند و در نزد خدای خویش روزی می خورند.

و اینک ما می گوییم حسین جان اگر در آن فضای گرم و خونین کسی به فریادت نرسید و ندای تو را لبیک نگفت ما پیروانت، ما عاشقان راهت در فضای گرم و خونین ایران زمین دست مردانگی مشت کرده و فریادزنان، ندای غریبی تو را لبیک می گوییم.

ای حسین جان لبیک، ای ندای قرآن خدا لبیک، ای پیروان حسین شهید لبیک، ای پیروان شهدای کربلا لبیک و بالاخره ای مهدی صاحب الزمان لبیک، ای وارث حسین، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمد خاکدامن: از مردم می خواهم مجال جنبیدن به منافقین ندهند

شهید محمد خاکدامن: از مردم می خواهم مجال جنبیدن به منافقین ندهند