مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 08:222022-08-28سياسي

لوح فشرده 110 مستند نخبگان کشور رونمایی شد


رادیو ایران با همکاری بنیاد ملی نخبگان، در راستای معرفی نام آوران ایران زمین، از یکصد و ده مستند نخبگان با عنوان «نگین» رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شنبه 5 شهریور مصادف با روز بزرگداشت زکریای رازی و روز داروساز، مراسم رونمایی از یکصد و ده در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

عباس ابراهیمی معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان ضمن تشکر ازبرنامه سازان نگین و رادیو ایران گفت: این فعالیت فرهنگی از مهر ماه سال 1399 آغاز شد و ابراز امیدواری کرد این همکاری های فرهنگی تکرار شود.

در این مراسم نماهنگ هایی از برنامه رادیویی نگین ویژه دانشمند مؤمن و جهادگر دکتر کاظمی آشتیانی فرزند صالح انقلاب، دکتر تقی رضایی و دکتر ابوالقاسم سلطانی پخش شد.

در قسمت دیگری از این مراسم، مدیر رادیو ایران اظهار داشت: برنامه های ژرفا ، باغ هنر ، پلاک هشت ، سیمای فرزانگان و خاص باشید از دیگر برنامه های این شبکه است که به موضوع نخبگان و فرزانگان و دانشمندان ایرانی می پردازد.

همچنین قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ضمن آرزوی سلامتی برای خادمان این اثر فرهنگی اظهار داشت: هدف اولیه بنیاد ملی نخبگان ضمن ارائه تعریفی از نخبگی ضرورت ایجاد یک گفتمان نخبگی در کشور را یادآور شد و ریشه این گفتمان در الگوسازی با برنامه سازی مناسب دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوح فشرده 110 مستند نخبگان کشور رونمایی شد

لوح فشرده 110 مستند نخبگان کشور رونمایی شد