مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 08:522022-08-28اقتصادي

سیستان و بلوچستان در اولویت اشتغال زایی بنیاد برکت


مدیرکل ستاداجرایی سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تا پایان امسال 9 هزار طرح اشتغال زایی را در استان سیستان و بلوچستان اجرا می کند.

- علیرضا راشکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به محرومیت سیستان و بلوچستان بیشترین طرح های اشتغال اجتماع محور بنیاد در مناطق محروم و روستایی این استان به بهره برداری رسیده و در دست اجرا است.

مدیرکل ستاداجرایی سیستان و بلوچستان از اجرای 9 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: 8 هزار میلیارد ریال از منابع قرض الحسنه بانک ها از محل جزء 2 بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 برای اجرای طرح های اشتغال زایی در استان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: اجرای این 9 هزار طرح اشتغال اجتماع محور، فرصت های کسب وکار را برای 27 هزار نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم فراهم می کند.

راشکی ادامه داد: 63 مجری و تسهیل گر بنیاد برکت در مناطق محروم سیستان و بلوچستان مشغول خدمت رسانی به متقاضیان اشتغال هستند.

وی از فعالیت بنیاد برکت در تمامی 22 شهرستان استان خبر داد و تاکید کرد: همچنین یک هزار و 11 روستای سیستان و بلوچستان تحت پوشش اقدامات اشتغال زایی بنیاد برکت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در اولویت اشتغال زایی بنیاد برکت

سیستان و بلوچستان در اولویت اشتغال زایی بنیاد برکت