مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:272022-08-28اقتصادي

افزایش 13 درصدی اهداء خون در استان فارس


مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان انتقال خون از افزایش 9 درصدی اهداء خون در کشور و افزایش 13 درصدی در فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، عباس صداقت در مراسم ارتقاء پایگاه انتقال خون شهرستان لامرد به پایگاه ثابت خونگیری، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، شاهد افزایش 9 درصدی اهداء خون در کشور و افزایش 13 درصدی اهداء خون در استان فارس هستیم.

صداقت با اشاره به اهمیت نیز در این مراسم گفت: تاکنون زمان پذیرش اهداء کنندگان در پایگاه انتقال خون لامرد، 2 روز در هفته بود که نگرانی هایی به دنبال داشت.

سید موسی موسوی با بیان اینکه از این پس، اهداء خون در پایگاه شهرستان لامرد به شکل روزانه انجام می شود و این هدیه خوب از سمت دولت به مردم است.

وی گفت: اکنون نزدیک 30 هزار میلیارد ریال پروژه در شهرستان لامرد مراحل ساخت را طی می کند، با این حال پایگاه ثابت خونگیری به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت مردم یکی از مهمترین پروژه ها است.

موسوی ضمن قدردانی از خانم منوچهری خیر نیک اندیش برای بنای پایگاه انتقال خون لامرد، گفت: در این منطقه به هر حوزه ای که نگاه کنیم ردپای خیرین دیده می شود، درخصوص اهدا خون هم همینطور است.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 درصدی اهداء خون در استان فارس

افزایش 13 درصدی اهداء خون در استان فارس