مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:072022-08-28حوادث

اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی با دستور دادستان مرکز ایلام


با دستور دادستان ایلام طرح جمع آوری معتادان متجاهر و ارازل و اوباش و ساماندهی موتورسورانی که به مخل بی نظمی هستند کلید خورد.

- ب‍ه گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، در راستای ارتقاء سطح امنیت عمومی و نظم جامعه حسب دستور دادستان مرکز ایلام جلسه ایی با روسای کلانتری سطح استان و پلیس امنیت عمومی و اماکن در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان صورت گرفت.

حسب دستور دادستان مرکز استان ایلام در راستای جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با ارازل و اوباش و ساماندهی موتور سیکلت های سطح شهر و برخورد با موتور سوارانی که نظم عمومی جامع را برهم زده اند ،جلسه ایی با حضور نماینده دادستان جناب اقای شهرام غلامحسینی و روسای کلانتری های سطح استان، پلیس امنیت عمومی و پلیس اماکن در دادسرای عمومی و انقلاب ایلام برگزار گردید.

  در این جلسه غلامحسینی اظهار داشت: نیروی محترم انتظامی به همراه دستگاه های متولی اقدام به شناسایی و جمع آوری معتادین متجاهر سطح شهر و جهت معرفی به کمپ اقدام کند.

  وی افزود: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت شیوع این بیماری ،پلیس امنیت عمومی و اماکن اقدام به شناسایی فعالیت قلیان سراهای غیر مجاز و جمع آوری این اماکن در سطح این شهرستان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی با دستور دادستان مرکز ایلام

اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی با دستور دادستان مرکز ایلام