مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:122022-08-28سياسي

خانمحمدی: فعالان امر به معروف را به رهبر معظم انقلاب معرفی می کنیم


سخنگوی ستاد امر به معروف با اشاره به تقدیر از فعالان این عرصه گفت: شناسایی فعالان و نهاد های فعال در حوزه امر به معروف وظیفه ما است و این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب معرفی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس این روزها فعالان حوزه امر به معروف گمنام در سطح جامعه به ترویج این فریضه الهی می پردازند و گاهی هم شاهدیم که با برخورد های تند و خشنی مواجه می شوند.

موضوع تقدیر از فعالان حوزه امر به معروف از جمله درخواست های کاربران خبرگزاری فارس است که طی آن کمپینی هم با عنوان تشکر از جهادگران آمر به معروف و نهی منکر به ثبت رسیده که این کمپین را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

نهاد ها و فعالان امر به معروف را به مردم معرفی می کنیم حجت الاسلام سیدعلی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف در گفت وگو با فارس درباره موضوع تقدیر از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: برنامه های حوزه امر به معروف و نهی از منکر در دو حوزه مردمی و حاکمیتی انجام می شود که در هر دو حوزه نهاد ها و گروه های برتر را شناسایی و معرفی می کنیم.

انتخاب اشخاص، استان ها و دستگاه های برتر وظیفه ما است وی ادامه داد: انتخاب اشخاص برتر، استان های برتر و دستگاه های برتر از جمله برنامه های ستاد است که پیش از این هم یک بار نهاد های فعال در حوزه عفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانمحمدی: فعالان امر به معروف را به رهبر معظم انقلاب معرفی می کنیم

خانمحمدی: فعالان امر به معروف را به رهبر معظم انقلاب معرفی می کنیم