مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:422022-08-28سياسي

کارخانه آسفالت شهرستان کوهبنان به بهره برداری رسید


همزمان با پنجمین روز از هفته دولت کارخانه آسفالت دهستان خرمدشت کوهبنان با اعتباری در حدود 20 میلیارد تومان با حضور معاون اقتصادی استاندار به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، در پنجمین روز از هفته دولت، مهرابی معاون اقتصادی استانداری در بدو ورود به کوهبنان با حضور در گلزار شهدای دهستان خرمدشت به مقام شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد و با نثار شاخه گل یاد و خاطره دلاورمردان ایثار و شهادت را گرامی داشت و با خانواده سردار شهید مسعود زکی زاده در دهستان خرمدشت دیدار کرد.

در ادامه کارخانه آسفالت کوهبنان افتتاح شد و در حاشیه این مراسم محسن ایزدی معاون فرماندار کوهبنان اظهار کرد: برای استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی فرش قرمز پهن می کنیم و در راستای فراهم کردن زیر ساخت ها از هیچگونه کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مبرم شهرستان و حضور سرمایه گذار بخش خصوصی احداث کارخانه آسفالت در دهستان خرمدشت کوهبنان در دهه فجر سال  قبل آغاز شد که در این ایام مبارک شاهد افتتاح و بهره برداری از آن هستیم .

معاون  فرماندار کوهبنان گفت: کارخانه آسفالت دهستان خرمدشت کوهبنان با ظرفیت تولید 100 تن آسفالت در ساعت با صرف اعتباری حدود 20 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و تقریبا 10میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه آسفالت شهرستان کوهبنان به بهره برداری رسید

کارخانه آسفالت شهرستان کوهبنان به بهره برداری رسید