مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:472022-08-28اجتماعي

دریافت برگ گذر ویژه اربعین در 48 ساعت/ برای تمدید گذرنامه کی و کجا برویم؟


تمدید گذرنامه های منقضی و دارای اعتبار کمتر از 6 ماه اقدامی است که با تلاش مسوولان جهت تسهیل در تردد زائران از روز گذشته در سراسر کشور کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فقط 20 روز فرصت تا اربعین حسینی(ع) باقیمانده و زوار برای شرکت در جمع راهپیمایان اربعین حسینی در نجف و کربلا سر از پا نمی شناسند.

در این بین بحث صدور و تمدید گذرنامه از مهمترین دغدغه های زوار اربعین حسینی است به خصوص این روزها که با تراکم تعداد متقاضیان در مراجعه به مراکز گذرنامه مواجه هستیم و از روز گذشته هم موضوع تمدید گذرنامه های منقضی یا دارای اعتبار زیر 6 ماه در مراکز گذرنامه سراسر کشور و یا مقر پلیس امنیت ( در شهرهای فاقد مراکز صدور گذرنامه) کلید خورده است.

تمدید رایگان گذرنامه های منقضی/ کدام گذرنامه ها مهر تمدید پلیس می گیرد؟ سردار علی ذوالقدری رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت وگو با  فارس از تمدید گذرنامه های منقضی خبر داد و گفت: از روز گذشته کار تمدید گذرنامه هایی که  تاریخ صدور آنها 6 شهریور 1391 بوده و بعد آن برای تمدید اقدام نکرده و اعتبار آن به اتمام رسیده و همچنین افرادی که گذرنامه آنها دارای اعتبار 6 ماه و کمتر از آن است در مراکز گذرنامه سراسر کشور کلید خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت برگ گذر ویژه اربعین در 48 ساعت/ برای تمدید گذرنامه کی و کجا برویم؟

دریافت برگ گذر ویژه اربعین در 48 ساعت/ برای تمدید گذرنامه کی و کجا برویم؟