مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:572022-08-28اجتماعي

استقرار و فعالیت نیرو های خدمات شهری منطقه 2 در پایانه مرزی زرباطیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ستاد اربعین شهرداری تهران مبنی بر ارائه خدمات مناسب به زائران، - شهردار منطقه 2 از پیش بینی تمهیدات لازم برای استقرار و فعالیت نیرو های خدمات شهری، درپایانه مرزی زرباطیه واقع در مرز مهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ستاد اربعین شهرداری تهران مبنی بر ارائه خدمات مناسب به زائران، برنامه ریزی های لازم جهت استقرار نیرو های خدمات شهری منطقه دو در پایانه مرزی زرباطیه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از مهمترین مرز های زمینی کشور است گفت: با توجه به اینکه مرز مهران در سال های گذشته مورد استقبال چشمگیر مردم سراسر کشور در ایام اربعین بوده، در سال جاری نیز با تدابیر ستاد اربعین، مناطق 5 و 11 در پایانه مرزی مهران و منطقه2 در پایانه زرباطیه مستقر و به ارائه خدمات می پردازند.

شهردار منطقه با بیان اینکه براساس تجربیات گذشته، برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی مناسب صورت گرفته است، افزود: براساس برنامه پیش بینی شده 140 نیروی خدمات شهری به صورت دو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار و فعالیت نیرو های خدمات شهری منطقه 2 در پایانه مرزی زرباطیه

استقرار و فعالیت نیرو های خدمات شهری منطقه 2 در پایانه مرزی زرباطیه