مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 12:322022-08-28سياسي

آغاز اعزام کاروان نیروهای هلال احمر به راهپیمایی اربعین از حرم امام


آیین بدرقه کاروان بهداشت، درمان و امداد و نجات هلال احمر به راهپیمایی بزرگ اربعین با رژه خودرویی سازمان امداد و نجات، با رمز «یاحسین» در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین بدرقه کاروان بهداشت، درمان و امداد و نجات هلال احمر به راهپیمایی بزرگ اربعین با رژه خودرویی سازمان امداد و نجات، مانور هوایی بالگرد این جمعیت و با رمز یاحسین با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر با رمز یاحسین فرمان مانور خودرویی تیم های اعزامی هلال احمر به عملیات خدمت رسانی به زائران اربعین را اعلام کرد.

این آخرین بخش مراسم بدرقه کاروان درمانی و امدادی هلال احمر برای اعزام به مرزهای غربی و جنوب غربی کشور و همچنین محورهای تعیین شده در خاک عراق است.

رییس جمعیت هلال احمر در رژه خودرویی که پس از زیارت مزار امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان های شهدا آغاز شد؛ گفت: بدرقه کاروان امدادی و درمانی هلال احمر به عملیات اربعین حسینی را از حرم امام خمینی (ره) آغاز کردیم تا از امام عزیزمان و شهدا بخواهیم که واسطه شوند تا توفیق بهترین خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعزام کاروان نیروهای هلال احمر به راهپیمایی اربعین از حرم امام

آغاز اعزام کاروان نیروهای هلال احمر به راهپیمایی اربعین از حرم امام