مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 12:422022-08-28حوادث

کشف بیش از 3 مواد افیونی در جنوب شرق کشور


سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با یک سری کار گسترده فنی با همکاری و پشتیبانی اطلاعاتی استان گلستان به  سرنخ هایی از قاچاق سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه ای دست یافتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت 1900 روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با خودرو ،در حال اقدام و برنامه ریزی برای انتقال محموله مواد افیونی به عمق کشور بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: غیور مردان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مراجع قضایی,و طرح ریزی عملیاتی به محل مورد نظراعزام، که پس از محاصره منطقه سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی عرصه را برخود تنگ دیده و تسلیم  شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: در این عملیات مقتدرانه ضمن پاک سازی  منطقه دو نفر سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل مورد نظر مقدار 3 تن و 953 کیلوگرم مواد مخدر ازنوع تریاک، پنج قبضه کلاش، یک قبضه مسلسل دستی، یک قبضه سلاح شکاری،5عدد گلوله آر پی جی، تعداد 29 خشاب کلاش، 911 فشنگ جنگی کلاش، تعداد 587 فشنگ گرینف و تعداد 57 عدد فشنگ شکاری کشف و یک دستگاه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3 مواد افیونی در جنوب شرق کشور

کشف بیش از 3 مواد افیونی در جنوب شرق کشور