مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 12:572022-08-28اقتصادي

هدف گذاری حضور آزمایشگاه مکانیک خاک در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی


مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: تلاش گسترده ای در مکان یابی پروژه ها داشتیم و امیدواریم به نقطه ای برسیم که بدون نیاز به هیچ گونه ابزار و امکانات خارجی بتوانیم در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی با توجه به آمادگی آزمایشگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مجید کیان پور امروز در نشست خبری در محل پیش می بریم.

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: حدود 3 میلیون آزمایش فنی برای کنترل کیفی پروژه ها انجام شده است و در حال حاضر طی یک سال گذشته حدود 72 هزار کیلومتر از محورهای شریانی و اصلی کشور توسط آزمایشگاه جهت کنترل کیفی نمونه برداری شده است که در این باره می توان به نمونه برداری در محورهای استان ها تهران، قم، البرز و زنجان اشاره کرد.

کیان پور افزود: در آزمایشگاه فنی و مکانیک بیش از 600 نوع آزمایش قابلیت انجام دارد و امیدواریم با تلاش گسترده بتوانیم همپای دانش روز دنیا اقدامات موثری را در حوزه ژئوتکنیک و کنترل کیفیت انجام دهیم.

وی ادامه داد: با اغلب استان های کشور در حال همکاری و کنترل کیفی پروژه ها هستیم و طی یک ماه گذشته هم بیش از 50 واحد محلی به واحدهای ما در سراسر کشور اضافه شده است.

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: آزمایش فنی مکانیک و خاک شاید تنها یکی از مراجعی است که دارای خدمات منحصر به فردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری حضور آزمایشگاه مکانیک خاک در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی

هدف گذاری حضور آزمایشگاه مکانیک خاک در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی