مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-28سياسي

آبرسانی به 17 روستای قمرود در هفته دولت


استاندار قم از آبرسانی به 17 روستای قمرود در هفته دولت خبرداد و گفت: مقرر شده است قرارگاه امام حسن(ع) با استفاده از اعتبارات سفر رییس جمهور به قم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در نشست صمیمی با دهیاران که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه طی 10 ماه گذشته مسئولان استان برای حل مشکلات تلاش کرده اند، اظهار کرد: اگرچه مسائل بسیاری وجود دارد اما تاکنون بسیاری از آن ها رفع شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از تصمیم های گرفته شده برای رفع مشکلات درحال طی کردن مسیرهای قانونی خود هستند، مطرح کرد: فعال شدن معاونت روستایی رییس جمهور اتفاق بسیار مطلوبی است که می تواند بسیاری از مسائل روستایی را در دولت سیزدهم رفع کند.

استاندار قم با اشاره به اینکه آب 17 روستای قمرود در هفته دولت وصل خواهد شد، عنوان کرد: دهیاران باید برای حل مشکلات روستاها نقش محوری خودشان را به بهترین شکل پیاده کنند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات باید همه پای کار بیایند، خاطرنشان کرد: زمانی که مسئولیتی را می پذیریم نسبت به تمام جامعه هدف خود وظایفی داریم که باید به آن ها عمل کنیم.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در برخی از روستاها شاهد مشکلات اجتماعی هستیم، تصریح کرد: نظام مسائل روستاها مشخص شده است و دهیاران باید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 17 روستای قمرود در هفته دولت

آبرسانی به 17 روستای قمرود در هفته دولت