مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 13:472022-08-28حوادث

انهدام باند بزرگ سرقت دلار در پایتخت/ زورگیری از پیک صرافی ها شیوه سرقت!


جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت دلار خبر داد و گفت: متهمان از پیک های موتوری صرافی ها زورگیری می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انهدام بزرگترین باند 8 نفره سرقت دلار به ارزش 200 میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهمان از پیک های موتوری صرافی ها زورگیری می کردند.

سردار حمید هداوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع یک فقره زورگیری و سرقت دلار از راکب پیک موتوری به ارزش 50 میلیارد ریال در میدان فردوسی بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین پلیس تهران افزود: بنابرحساسیت موضوع، بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی مشخص شد، سارقان با جعل عنوان مامور، جلوی راکب پیک موتوری را گرفته و پس از ضرب و جرح شدید و استفاده از سلاح سرد، دلارهای وی را سرقت کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: همین اطلاعات کافی بود تا کارآگاهان با شیوه های نوین پلیسی کشف جرم را آغاز کنند و در گام بعدی متوجه شدند یک زاغ زن مسیر تردد پیک موتوری را به سارقان مسلح اطلاع می داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ سرقت دلار در پایتخت/ زورگیری از پیک صرافی ها شیوه سرقت!

انهدام باند بزرگ سرقت دلار در پایتخت/ زورگیری از پیک صرافی ها شیوه سرقت!