مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 13:522022-08-28سياسي

دفتر تحکیم وحدت خطاب به سفیرانگلیس: سریع تر از ملت ایران عذرخواهی کنید


اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نامه ای خطاب به سفیر انگلیس تاکید کرد: هرچه زودتر نسبت به اظهارات غلط اخیر خود از مردم کشورمان عذرخواهی کنید و بدانید ما همان ملتی هستیم که دست شما را از غارت نفت خود کوتاه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اتحادیه تحکیم وحدت در نامه ای خطاب به سفیر انگلیس به اظهارات وی واکنش نشان داد و عنوان کرد: هر چه زودتر نسبت به اظهارات غلط خود از مردم کشورمان عذرخواهی کنید.

متن کامل بیانیه اتحادیه تحکیم وحدت خطاب به سایمون شرکلیف سفیر انگلستان در ایران به شرح ذیل است:   اخیرا در یکی از جلسات خود با اتاق بازرگانی استان شیراز اظهارتی غلط، خارج از عرف و اخلاق دیپلماتیک بیان کردید که باعث تعجب مردم عزیز ایران اسلامی شده است.

شما اشاره کردید که تنفر مردم انگلیس نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران دو طرفه است.

ما به عنوان نماینده دانشجویان ایرانی به شما پیشنهاد میکنیم تاریخ را به طور دقیق مطالعه بفرمایید و آن زمان است که دلیل تنفر مردم ایران نسبت به رژیم انگلیس متوجه خواهید شد.

در این 43 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران ؛ مگر غیر از این بوده است که رژیم انگلستان تا جایی که توانست به صدام کمک کرد تا مردم ایران را به خاک و خون بکشاند؛ همراهی تمام عیار انگلیس در تحریم های ظالمانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تحکیم وحدت خطاب به سفیرانگلیس: سریع تر از ملت ایران عذرخواهی کنید

دفتر تحکیم وحدت خطاب به سفیرانگلیس: سریع تر از ملت ایران عذرخواهی کنید