مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 14:022022-08-28حوادث

هشدار پلیس فتا درباره ثبت نام جعلی اربعین


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی البرز از مردم خواست برای ثبت نام پیاده روی اربعین فقط از طریق سامانه ثبت نام زیارت اربعین به نام سماح اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ رسول جلیلیان گفت : با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی، فعالیت سایت های جعلی یکی ازمهمترین شگرد های مجرمانهای است که در این ایام صورت می گیرد و عدم آگاهی برخی کاربران، فرصت جدیدی را برای مجرمان فراهم خواهد کرد.

او می گوید: تعداد زیادی ازمردم عزادار در ایام اربعین حسینی تصمیم به زیارت مرقد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارند که برخیازسایت های غیررسمی و غیرمجاز با اهداف مجرمانه یا کلاهبرداری برای ثبت نام اربعین ایجاد می شود.

جلیلیان گفت : کاربران هنگام پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، نکات ایمنی را رعایت و حتی الامکان ازمکان های مورد اعتماد برای ثبت نام و پرداخت های اینترنتی استفاده کنند.

او افزود: مجرمان با طراحی سایت های شبیه سایت های اصلی که درگاه های بانکی جعلی نیز دارد اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی افراد کرده و برای اخذ اطلاعات حساب شهروندان مثل رمز عبور و اطلاعات بانکی، کاربران را به صفحات جعلی موسوم به فیشینگ می کشانند.

رییس پلیس فتا البرز گفت: زائران برای ثبت نام به دفاتر مجاز و مورد تایید سازمان حج و زیارت ویا از طریق سامانه سماح به آدرسsamah.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا درباره ثبت نام جعلی اربعین

هشدار پلیس فتا درباره ثبت نام جعلی اربعین