مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 14:222022-08-28اقتصادي

بهره برداری از 83 طرح همزمان با هفته دولت در اسدآباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین علی شرکایی فرماندار اسدآباد ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از پروژه های هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت 83 طرح با اعتبار 102 میلیارد و 846 میلیون تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 9 طرح آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح های قابل افتتاح شهرستان ب ه طور صددرصدی آماده بهره برداری است، گفت: اعتبارات طرح های قابل کلنگ زنی تامین شده و موافقت ماده 23 و آغاز عملیات اجرایی آنها گرفته شده است.

فرماندار اسدآباد از تصویب 240 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های بالای 50 درصد این شهرستان در سفر رییس جمهور به استان همدان خبر داد، یادآور شد: اعتبار به پروژه های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان اختصاص یافته است و به طور قطع سایر شهرستان ها پروژه های بیشتری داشته اند هرچند اعتباراتی وجود دارد که از آن محل هم به شهرستان اختصاص خواهد یافت.

شرکایی به آبرسانی سیار در 14 روستای شهرستان اسداباد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر از 14 چاه آب شرب شهر اسدآباد، چهار حلقه چاه خشک و قنات شهر نیز از مدار خارج شده و همین عدم توازن تولید و مصرف آب، موجب قطعی شبانه شده است.

وی با بیان اینکه برای جبران کمبود آب حفر یک چاه انجام شده است، بیان کرد: طی روزهای آینده یک حلقه چاه دیگر نیز حفاری و وارد مدار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 83 طرح همزمان با هفته دولت در اسدآباد

بهره برداری از 83 طرح همزمان با هفته دولت در اسدآباد