مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 14:472022-08-28سياسي

تهیه پیش نویس لایحه رفع موانع حقوقی و تسهیل پژوهش


مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: ماموریت گرایی دانشگاه های کشور مسئله بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری نیز در جلسات و نشست ها به صورت مشخص بر روی آن تاکید داشته اند.

- مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم در بیست و پنجمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: پیش نویس لایحه رفع موانع حقوقی و تسهیل پژوهش تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد سعید سیف در ارتباط مجازی با مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی با توجه به رشد فناوری و فعالیت های پژوهشی باید ماموریت هایی برای اثربخشی بیشتر در جامعه تعریف کنند، شناخت ظرفیت ها و امکانات برای تعریف ماموریت های مطابق با نیازهای کشور، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: مستندات فعالیت ها و برنامه ها منتشر شده و دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید پس از شناسایی نیازها و ظرفیت ها از تجربیات گذشته برای تعریف ماموریت های اثربخش استفاده کنند.

دکتر سیف گفت: پیش نویس لایحه رفع موانع و تسهیل پژوهش آماده شده و پس از مشورت با مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور پیگیری برای تصویب آن از طریق نمایندگان مجلس صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پیش نویس لایحه رفع موانع حقوقی و تسهیل پژوهش

تهیه پیش نویس لایحه رفع موانع حقوقی و تسهیل پژوهش