مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:222022-08-28اقتصادي

آماده سازی ساخت 5 هزار واحد مسکونی در شهر مهاجران


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهاجران با بیان اینکه عهده دار برنامه ریزی برای 10 هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در این شهر هستیم گفت: آماده سازی ساخت 5 هزار واحد مسکونی انجام شده و پیشرفت مطلوبی نیز به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حمید کریمی ظهر امروز در تور رسانه ای بازدید از شهر جدید امیرکبیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ابتدای دهه 70 برنامه ریزی ساخت شهر مهاجران به وسعت یک هزار و 130 هکتار با جمعیت 60 هزار نفری طراحی شد اظهار کرد: مقرر شده بود سرریز جمعیتی شهر اراک، اسکان کارکنان پالایشگاه و پتروشیمی در این شهر سکونت داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر این شهر پویا سرزنده و جمعیت پذیر شده و امروز جمعیتی در حدود  25 هزار نفر در مهاجران اسکان دارند؛ مطابق سیاست های ابلاغی دولت و وزارت راه و شهرسازی عهده دار برنامه ریزی برای 10 هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شهر مهاجران هستیم که برای فاز اول آماده سازی حدود 100 هکتار از آن انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهاجران ادامه داد: تاکنون آماده سازی ساخت 5 هزار واحد مسکونی در مهاجران انجام شده و پیشرفت مطلوبی نیز به همراه دارد.

کریمی بیان کرد: یکی از شهرهای نسل دوم امیرکبیر است که مکان یابی آن در سال 1371 در شورای عالی شهرسازی مصوب شد؛ رویک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی ساخت 5 هزار واحد مسکونی در شهر مهاجران

آماده سازی ساخت 5 هزار واحد مسکونی در شهر مهاجران