مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:322022-08-28اقتصادي

افتتاح 18 هزار میلیارد تومان پروژه در پارسیان هرمزگان


فرماندار پارسیان در غرب هرمزگان گفت: در هفته دولت امسال 18 هزار میلیارد تومان پروژه برای بهره برداری و کلنگ زنی آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان امروز در گفت وگویی خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دولت مردمی ایران قوی در سال گذشته کار خود را بر مبنای رفع مشکلات مردم و در کنار مردم بودن شروع کرد و امروز با روی کار آمدن مدیران جهادی، اقدامات مناسبی را به ثمر رسانده است.

وی با اشاره به اینکه 72 پروژه در هفته دولت در شهرستان پارسیان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد، گفت:  65 پروژه به بهره برداری مطلق و افتتاح می رسد و 7 پروژه کلنگ زنی خواهد شد که مجموعا بیش از 18 هزار میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه ها شده است که نشان از رشد حدود 440 درصدی نسبت به سال گذشته است.

نماینده عالی دولت در پارسیان با بیان اینکه پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت سال جاری نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است، تاکید کرد: سال گذشته 33 پروژه داشته ایم که با رشد 220 درصدی به 72 پروژه رسیده ایم و از لحاظ ریالی نیز از 4 هزار میلیارد تومان سال گذشته به 18 هزار میلیارد تومان(همت) با رشد 440 درصدی رسیده ایم که این نشانگر تلاش و همت مدیران شهرستان است که برای تغییر و توسعه و پیشرفت آمده اند و این مهم اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 18 هزار میلیارد تومان پروژه در پارسیان هرمزگان

افتتاح 18 هزار میلیارد تومان پروژه در پارسیان هرمزگان