مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:472022-08-28اقتصادي

توجه ویژه دولت سیزدهم برای تکمیل بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: پروژه های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی قابل طرح در کمیته های سفر ریاست جمهوری نیستند اما بنا به ضرورت این پروژه هزار میلیارد تومان مصوبه گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد علی معصومی فر در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین جزو پروژه های بزرگ درمانی در کشور است که با توجه به هزینه ها بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان هزینه ساخت آن است.

وی افزود: این پروژه تنها 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و به دلیل کمبود منابع مالی سرعت آن کند شده بود که در جریان سفر اخیر ریاست جمهوری به قزوین مصوبات خوبی برای تکمیل آن اخذ شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خاطر نشان کرد: اگرچه پروژه های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی قابل طرح در کمیته های سفر ریاست جمهوری نیستند اما بنا به ضرورت این پروژه هزار میلیارد تومان مصوبه گرفت.

طرح دارویاری یک جراحی بزرگ در حوزه دارو است  مریم نورخیز معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: طرح دارویاری جراحی بزرگی در حوزه دارو بوده و فواید زیادی را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه دولت سیزدهم برای تکمیل بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین

توجه ویژه دولت سیزدهم برای تکمیل بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین