مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:572022-08-28سياسي

لزوم حمایت نمایندگان مجلس از مأموریت های پلیسی


فرمانده انتظامی پایتخت در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ماموریت های پلیسی با تصویب قوانین مرتبط تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شاهد امنیت با ثباتی در پایتخت هستیم.

 سردار رحیمی  با تاکید براینکه امروز مجموعه انتظامی کشور برای استقرار امنیت و آرامش و تامین آسایش خاطر شهروندان همه توان و تلاش خود را به کار بسته است و اجازه نخواهد داد کوچک ترین خدشه ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد شود، بیان داشت: استقرار، تثبیت و تحکیم امنیت و آرامش در هرجامعه ای نیازمند هم افزایی و همکاری جمعی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به طورحتم شما عزیزان به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می توانید پلیس را با تصویب قوانینی که امروز خلا وجود آنها مشکلاتی را در انجام هرچه بهتر مأموریت ها به وجود آورده در برخورد با مجرمان حمایت و پشتیبانی کنید.

وی تصریح کرد: اغلب ماموریت های پلیس به دلیل مواجهه با مجرمان و خلافکاران ماموریت های خشن و ضربتی است ولی بحمدالله در بررسی ها و برآوردهای صورت گرفته پلیس در بین سازمان های مختلف فرهنگی، اجتماعی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت نمایندگان مجلس از مأموریت های پلیسی

لزوم حمایت نمایندگان مجلس از مأموریت های پلیسی