مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 17:372022-08-28اقتصادي

تجهیز تمام چاه های آق حصار برای آبرسانی به همدان/ فشار آب بهتر شده است


حمید عزیزی، سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی به همدان اظهار کرد: در بخش خط اضطراری خط انتقال از بهرام آباد عبور کرده و وارد جورقان شد.

وی عنوان کرد: از 16 کیلومتر خط انتقال، حدود 14 و نیم کیلومتر تاکنون حفاری شده، بیش از 6 کیلومتر لوله گذاری شده و 12 کیلومتر لوله در کارگاه موجود است.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: خط انتقال آب در 6 جبهه کاری فعال است تا آب به ایستگاه پمپاژ سد آبشینه برسد و از آنجا وارد شبکه شود.

وی یادآور شد: در آق حصار تجهیز یک چاه در حال اتمام است و حفاری چاه دیگر نیز به پایان رسیده و طی دو سه روز آینده وارد مدار بهره برداری می شود.

عزیزی در ادامه با اشاره به چاه های کشاورزی یادآور شد: در بخش اجاره و تجهیز چاه های کشاورزی نیز اکیپ هایی از نقاط مختلف کشور مشغول فعالیت هستند به طوری که از 38 حلقه چاه اجاره ای، 28 حلقه وارد مدار شده و10 حلقه نیز به زودی وارد مدار بهره برداری می شود.

وی اضافه کرد: در بخش آبرسانی تانکری نیز روز گذشته 151 سرویس با یک میلیون و 119 هزار لیتر آبرسانی به نقاط مختلف صورت گرفت و امروز هم تاکنون 64 سرویس معادل 600 هزار لیتر آب تانکری توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تمام چاه های آق حصار برای آبرسانی به همدان/ فشار آب بهتر شده است

تجهیز تمام چاه های آق حصار برای آبرسانی به همدان/ فشار آب بهتر شده است