مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 17:522022-08-28سياسي

علم الهدی: فعالان رسانه از جوسازی دشمن نترسند


انقلابی که از مبارزه با رژیم طاغوتی ایران آغاز شد و در ادامه حکومت اسلامی را به عنوان یک ابزار به دست گرفت تا بتواند مبانی فکری خود را به جهان صادر کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فعالان رسانه باید خود را معتقد به حقیقت بدانند و در تبیین مسائل، از جوسازی دشمن نترسند در برابر همه این هجمه و فشار روانی، فتح و ظفر جز با تقید و تعهد به جهاد تبیین حاصل نمی شود.

وی در دیدار با رییس و مسوولان سازمان های بسیج رسانه استان‎های کشور افزود: بیان گذشته و عبرت آموزی از تاریخ می تواند تا حد زیادی به الگوگیری از تجربیات موفق انقلاب اسلامی کمک کند.

وی ادامه داد: نخستین امتیاز بسیج رسانه، بصیرت اعضای آن است که اقتضای شغل آنان باعث می شود تا به خاطر عشقی که به رهبری و نظام دارند، برای اجرای راهبردهای رسانه ای انقلاب با بصیرت وارد عمل شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به فلسفه ایجاد بسیج مستضعفین در کشور گفت: از زمانی که آمریکا به طبس حمله کرد، اندیشه تشکیل بسیج مستضعفین به ذهن امام راحل خطور کرد.

امام، عبد صالح خدا بود، عظمت ذاتی امام به خاطر باورمندی به خدا و وعده های صادقه الهی بود که باور داشت اتحاد انسان های تراز انقلاب اسلامی در قالب بسیج مستضعفین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: فعالان رسانه از جوسازی دشمن نترسند

علم الهدی: فعالان رسانه از جوسازی دشمن نترسند